GUMIABRONCS KERESŐ

A keresett gumiabroncs tulajdonságait töltse ki, majd kattintson a "Keresés" gombra. Ha több terméket szeretne rendelni, akkor a "Kosárba" gomb mellett található mezőbe írja be a megrendelni kívánt termékek mennyiségét. Amennyiben több feltételt is megad a keresés közben, gyorsíthatja a keresést. Kosarának aktuális tartalmát a jobb felső menüben látható "Kosár tartalma" gomb megnyitásával tudja módosítani, törölni. FIGYELEM! A KERESÉSI LISTÁBAN MEGJELENŐ GUMIABRONCSOK NEM AZ AKTUÁLIS KÉSZLETET MUTATJÁK!
HÍREK

Kevesebb, mint 1 literes fogyasztás 100 kilométeren - A jövő autója Volkswagen módra

Kevesebb, mint 1 literes fogyasztás 100 kilométeren - A jövő autója Volkswagen módra

A szembeötlő futurisztikus kinézet és a ritka alacsony fogyasztás az a két dolog, ami leginkább jellemzi a Volkswagen koncepciós autóját, az XL1-et.
A legtöbb autógyár, mint ahogyan a Volkswagen is folyamatosan az alacsonyabb üzemanyag fogyasztásra és CO2-es kibocsátás csökkentésére helyezi a hangsúlyt, mivel a mostani magas üzemanyagárak, továbbá a felgyorsult világunk erőteljes környezetszennyezése miatt a mai autóvásárlók átlaga különösen az olyan járműveket keresik, melyeknek nagyon jó a fogyasztásuk és valamelyest alacsony a szén-dioxid kibocsátásuk. Elsősorban a Volkswagen ezeket a tudatos fogyasztókat célozza meg jelenlegi koncepciós autójával, amelynek az üzemanyag fogyasztása 0,9 liter 100 kilométeren. Ezzel a németek akár a legfőbb esélyesként is elindulhatnának a takarékos autók versenyén.
Küllemre a tipikus ”jövő autója” látványa tárul elénk, ahogy azt számos jövőben játszódó sci-fi filmben is láthattunk. Az ajtói felfelé nyílnak csakúgy, mint a DeLorean, Saleen vagy a Lamborghini esetében, bár az XL1 látvány szempontjából nem sorolható az előbb említett márkák autói közé, hiszen drasztikusan futurisztikus lett. A német mérnökök a kocsi kaszniját az igen könnyű karbonvázas anyagból állították elő, így a jármű súlya csupán 795 kg. A hibrid jellegéből adódóan a két hengeres, közel 50 lóerős motor mellett egy 27 lóerős elektromotor kapott még helyet, a hibrid hajtás feltöltése pedig akár konnektorról is megvalósítható. A CO2-es kibocsátása 24 g/km.
Így kijelenthető, hogy a VW XL1 gazdaságossági és környezetkímélő szempontok alapján hibátlan jövőbeli autónak bizonyul.