GUMIABRONCS KERESŐ

A keresett gumiabroncs tulajdonságait töltse ki, majd kattintson a "Keresés" gombra. Ha több terméket szeretne rendelni, akkor a "Kosárba" gomb mellett található mezőbe írja be a megrendelni kívánt termékek mennyiségét. Amennyiben több feltételt is megad a keresés közben, gyorsíthatja a keresést. Kosarának aktuális tartalmát a jobb felső menüben látható "Kosár tartalma" gomb megnyitásával tudja módosítani, törölni. FIGYELEM! A KERESÉSI LISTÁBAN MEGJELENŐ GUMIABRONCSOK NEM AZ AKTUÁLIS KÉSZTLETET MUTATJÁK!
HÍREK

Automata gumiabroncs tesztelés a Continentaltól

A már 45 éve működő Continental tesztközpontban elkészült az új Automated Indoor Braking Analyzer tesztcsarnok, mely segítségével a téli gumik és nyári gumik különböző tulajdonságait is tudják vizsgálni. A tesztjárművet 120 km/óra sebességig tudják felgyorsítani, melyben nincs vezető. A gumik menet- és féktulajdonságait cserélhető, szabványos felületű útburkolati elemek segítségével száraz és nedves körülmények között is tudják vizsgálni. A jégpályás tesztek számára egy különálló jégcsarnok áll rendelkezésre.A Continental az első gyártó, aki egész évben képes gumiabroncs teszteket elvégezni. A létesítmény évi 100 ezer fékteszt végrehajtására alkalmas. A tesztelésre használt különböző felületű útburkolati panelek cserélhetőek, és a csarnok hőmérséklete is szabályozható.Az új részleg a laboratóriumi körülmények között lefolytatott vizsgálatok előnyeit ötvözi a szabadtéri pályákon lebonyolítható tesztekkel, így közel 70% javul az egyes vizsgálatok megismételhetősége, a gumiabroncsok további fejlesztéseihez.Amíg nem volt az új csarnok, a gumiabroncsok tesztelőinek sok olyan tényezővel kellett számolniuk, amelyek bizonyos mértékben befolyásolhatták a végeredményeket, mint a sofőrök reakcióideje, a levegő és az útburkolat hőmérséklete. A mérések során a hagyományos, száraz úton történő fékezési manőverek kivitelezése 100 km/óra sebességről, a vizes úton történő megállás szabványos tesztelése pedig 80 km/óra sebességről történik. A tesztpályán a fékezési manővereket különféle, a kerekekre és a járműre szerelt szenzorok érzékelik. Az automatizált új csarnokban óránként 15 teszt végezhető el, éves kapacitása akár a 100 ezret is elérheti.