Újabb prémium autókra szerelik gyárilag a Hankook gumikat

Az abroncsgyártó vezető modellje a Ventus S1 evo2 új, SUV változatban kerül fel gyári felszerelésként az új BMW X5-re. Ez már az ötödik BMW modell a MINI, a BMW 1,2,3 után, amelyre Hankook gumikat szerelnek gyárilag. A legújabb Ventus S1 evo² SUV gumiabroncsokat kifejezetten ehhez a jármű kategóriához tervezték és a dinamikus és sportos vezetésnek megfelelő konstrukcióval gyártják. Jövő tavasztól pedig a csereabroncs-piacon is megtalálható lesz 17 és 22 coll közötti méretben 225 és 316 mm közötti futófelületi szélességgel és 60 és 30 közötti keresztmetszeti viszonyszámmal.
Jin-Wook Choi, a Hankook Tire elnöke és európai igazgatója elmondta, hogy a legújabb négyteljesítményű Ventus S1 evo² SUV gumiabroncsokat a Német Túraautó Bajnokságban megszerzett tapasztalataik alapján tervezték meg. Ezek a prémium abroncsok az igazi sportos vezetési élményt kombinálják a luxus kényelemmel és biztonsággal valamint a környezetbarát jellemzőkkel. A csúcsteljesítményt és kiemelkedő biztonságot a Kontroll Technology alkalmazása biztosítja nem csak a Ventus S1 evo² SUV gumik, hanem minden Hankook abroncs gyártásánál.
A Hankook vezető, Ventus S1 evo2 gumiabroncsainak SUV változata is azoknak a sofőröknek készült, akik nem akarnak kompromisszumokat kötni a sportos teljesítmény, a kényelem, az alacsony gördülési ellenállás valamint az alacsony menetzaj között.
Klaus Krause, a Hankook németországi, Hanoverben működő európai műszaki és kutató központjának vezetője szerint a Ventus S1 evo² SUV egy olyan négyteljesítményű gumiabroncs, amely tökéletesen kiegészíti a BMW X5-ös és a hozzá hasonló prémiumkategóriás SUV autók jellemzőit, mint a sportos, de kényelmes vezetési élmény, odafigyelve a hatékony és környezetbarát jellemzőkre is.
A Ventus S1 evo² SUV a legmodernebb Multi-Tread Radius technológiával készült, és a kétrétegű műselyem szövetváz segítségével tökéletes érintkezési felületet biztosít minden közlekedési helyzetben. A gumiabroncs kiemelkedő vízen-futási jellemzőkkel, száraz és nedves tapadással rendelkezik. Az új abroncs nagymértékben javítja a nagy sebesség melletti, biztonságos irányíthatóságot is. A DTM inspirálta, új, 3 rétegű mintázati kialakítás és a külső mintaelemek egyedi, lépcsőzetes elrendezése a kopás előrehaladásával is megfelelő érintkezési felületet biztosít, így hatékonyabb vonóerő-átvitelt tesz lehetővé a gumi teljes élettartama alatt.
A Hankook legújabb, Ventus S1 evo² SUV gumiabroncsai a legmodernebb, legfejlettebb szilika keverékkel készülnek, ami egy optimalizált térhálós rendszer segítségével javítja a vonóerő-átvitelt a vizes útfelületeken, növeli az ellenállást a hő által okozott elhasználódással szemben és csökkenti a kopást. A környezeti terhelést és gördülési ellenállást csökkenti a megnövekedett vonóerő-átvitelt biztosító sztirén polimer, ami a nedves útfelületen nyújtott teljesítményt is növeli.
Az abroncs futófelületi mintaelemeinek az alján elhelyezkedő lamellák valamint a vállrész mintaelemeinek a külső szélén található kis mélyedések mikroturbulenciát okoznak és ezzel egy kifinomult hűtőrendszerré állnak össze. Ez gyorsítja a hő eloszlást, stabilizálja a kezelhetőséget és növeli a gumik élettartamát. A sportos megjelenés, a kényelmes vezetési élmény valamint a menetzajok csökkentésének érdekében a Hankook UHP abroncsát egy aerodinamikus kialakítású szárnnyal készítik. A Ventus S1 evo² SUV gumiabroncsokat elsősorban a Hankook rácalmási gyárában készítik.